2012. február 29., szerda

Születésnapom volt :)

a kedves kötős barátaim pedig megleptek.. de nagyon. Annyira számítottam esetleg, hogy isten éltessen, meg fülhúzogatásra, de ennyi mindenre nem, úgyhogy kissé el is érzékenyültem. (magyarul bőgtem egy sort..)
Ezt a táskát Kingától kaptam, hogy legyen miben magammal hordanom az épp aktuális kötésem (inkább kötéseim, magamat ismerve :) ) Nem tudok varrni, ezért mindig csodálom azokat az embereket, akik tudnak...a patchwork főleg nagy kedvencem, mivel harmóniába kell válogatni a különböző mintájú, színű anyagokat, és ehhez is tudás és szorgalom kell... Kinga végeredménye nagyon tetszik!! az én színeim :))

Kata ezekkel a színes, vidám edényfogókkal lepett meg, egy kis humorral fűszerezve. Csak itthon vettem észre, hogy a cérna amivel varrta, szivárványszínű!!!

Marcsitól öko-újrafelhasználható kis pamacsok érkeztek, bevallom őszintén, nem merem befogni őket. Tudom, hogy mosható...de sajnálom elrontani a szépségüket :D ( butaság tudom)


Anett ismét nagyot alkotott: barnás zöldes, saját festésű és fonású fonala lapult a táskában. Nem tudom, mivé fog átlényegülni, kendő vagy stóla lesz, de a fonal szépségéhez méltó mintát keresek hozzá, még nem született rá megoldás, de ígérem, igyekszem megfelelni a kihívásnak :D



A táska már használatban is van!!






Nem is tudom, hogy tudom megköszönni ezeket a szépségeket. Meg a gesztust, meg hogy gondoltak rám..Van igazi, olyan legeslegjobb barátnőm az életemben, akiért minden nap hálát adok, hogy megismertem. Kinél az ember nem azt nézi, mibe kerül, mennyi idő, mert önzetlenül bármiben segítünk egymásnak. Nem gondoltam, hogy lesz lehetőségem ilyen típusú emberekkel megismerkedni, de vannak még. A legnagyobb szerencsém, hogy ismerhetem is őket.
Köszönöm!


6 megjegyzés:

  1. :))))))))))))))))))))

    Lami!!! Nekem egyből az ugrott be a fonalról! Arra elég lenne vajon?

    VálaszTörlés
  2. Látod? A fülhúzás meg elmaradt. Irigykedve mondom csak, hogy Anett nagyot alkotott, neked meg jó csomó munkának valót.

    VálaszTörlés
  3. De jó volt így újra látni őket együtt :))
    Használd mindet egészséggel, boldogsággal!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm!! :)a zöldön még nagyon gondolkozom, mi legyen belőle...

    VálaszTörlés