2012. február 12., vasárnap

Újratöltve... :)

 a blogot , vagyis újrakezdve, folytatva, ahogy vesszük. Elindult másfél éve és félbemaradt. De aztán összejött egy nagyon jó kis kézimunkás csapat, rendszeres találkozókkal, sőt, karácsonyi ajándékozással is. A társaságból egyre többen biztattak, hogy csak el kellene kezdeni, meg kellene mutatni a munkákat, mert azért lenne mit. Meggyőztek, újrakezdem :)

Az utolsó lökést a Hírös Kötő Klub januári találkozója adta, ahol egymást ajándékoztuk meg apróságokkal.
Én Melindától kaptam ezt a gyönyörű dobozt, aminek nagyon örültem.



A saját ajándékom Mártié lett, azt hiszem teljes mértékben eltaláltam az ízlését.


Az igazi nagy-nagy meglepetés viszont csak most következett. Ismeritek a mondókát: ez elment vadászni...Ennek alapján az úgy volt, hogy egy kedves barátunk elment bálozni, de a kendője elhagyta. Anett megfestette, majd megfonta a gyapjút, én megkötöttem, majd közösen átadtuk, és az iciri-piciri pedig meghatódva örült neki..



Igyekszem jelentkezni, kicsit sűrűbben, nagyon köszönöm azoknak akik a nagy kihagyás ellenére is kitartottak, itt voltak. A többiek rugdosni fognak, szóval jövök :)


és a meg nem született bejegyzés...
De nagyon régen írtam...
szégyenlem is magam. Pedig annyi minden történt, meg nem is, csak nem tudom, ki mennyire kíváncsi nem kötésen kívüli dolgokra.Bár a káoszba ez is beletartozik..:)
Azt hiszem, nagyjából időrendi sorrendben a következők:
- volt egy nagyon jó kis gyakorlatunk, sok külföldivel (amerikaiakkal) rengeteg munkával, szervezéssel, telefonnal, körlevéllel, de sikerült, letudtuk. Itt és itt találhattok sok-sok fotót a gépekről, a mindennapokról, résztvevőkről. Ezen az oldalon pedig egy kis videót láthattok, egy-két kollégámmal együtt :)

 - megtiszteltetés is ért :  riportot készítettek velem!! A Kossuth Rádió A hely címmel 5 részes sorozatot forgatott, ahol a katonai repülést mutatták be, és az irányítói részt én képviseltem. Mielőtt arra gondolnátok, hogy felkészülés, megadott kérdések, hát erről szó nem volt. Telefon a munkahelyemről, hogy fél órám van beérni, mert már vár a riporter, hogy egyáltalán miről kell beszélnem, ott tudtam meg, a kérdései alapján. Szó szerint úgy estem be, és egyből indult a felvétel gomb.. A rádió oldalán meghallgathatjátok, a második rész 20 percétől vagyok hallható.

-egy nagyon-nagy és örömteli esemény: megszületett az unokaöcsém!!! Május 11-én, délelőtt 10.10-kor. Húgommal végig bent voltam a szülésnél, fantasztikus és egész életre meghatározó élmény volt.




  A lurkó már nagyra nőtt, és kis rosszcsont :)


2 megjegyzés:

  1. Hát akkor hajrá! :) és úgy van a többiek rugdosni fognak! :P
    és még egy bejegyzésnél nem akarok sírni :)
    Köszi nektek, mindenhol.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy újra hírt adsz magadról :)

    VálaszTörlés